به سلامتی انشالله هر دوتاتون زود خوب میشید،،مشکلش چی بود کدوم شهرید؟؟
چرا هفتت که خوبه
احتمال نمیدادی بره دستگاه ؟؟
دختر منم ۳۴هفتع بدتیا اومد من میدونستم میره دستگاه برای همون رفتمهمون بیمارستانی که دستگاه داشت۱۰ روز موند تودستگاه
نگران نباش عزیز دلم میدونم سخته اما میگذره بچتم صیحیح سالم بغلرمیکنی
قدم نورسیده مبارک عزیزم😍
نی نی خوبه چرا چیشده ؟
خودت چطوری
انشالله زوده زوده میاد پیشت نگران نباش
وای عزیزم چقد سختتتتت
انشاالله زود خوب بشه برگرده پیشت
چرا مگه چند کیلو بود
چرا یه شهر دیگه؟؟چند کیلو بود؟؟نگران نباش عزیزم خدا خودش مراقب همه هست
وای بگردم چقدر سخته
چرا خودت نرفتی؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.