۲ پاسخ

من از اول به پسرم قطره infacol دادم و يه سري قطره كه دكتر داد
و واقعن عالي بود
غذاي كمكي وو از ٤ماهگي دكتر با اب رقيق برنج
بهد فرني بعدش ديگه سوپ اينا شروع كرد

هردو قشنگن

سوال های مرتبط

مامان فسقلی خانم 🥹 مامان فسقلی خانم 🥹 ۹ ماهگی