پس ولش کن به چشم عابر بانک نگاش کن
به نظرم اگه میخوای مستقل شی و از دستش خودتو نجات بدی الان وقت خرید کفش ۵ تومنی نیست
جمع کن جمع کن تا یه مبلغ درست درمونی بشه بعد یه فکری به حال خودت کن
الان شما با این شرایط فکر کفش مارک پنج تومنی هستی والا کفش ایرانی دوتومنی خوب هم پیدا میشه
بهتر نیست پولت درست پس انداز کنی مستقل بشی
به هرحال نظر خودت با این شرایط بمونی یا نه
پنج تومن ده تومن و موارد دیگه جمع کن پسانداز کن
چیزی به نامته ؟
متاسفانه هنه از دم معتاد شدن . مخصوصا شهرستان های کوجیک الان رفیق هام هنه شوهراشون معتادند گ بابام معتاده . فقط شوهرم که سالمه
دمشگرم که هربار۵تومن میزنه بری خرج کنی....خوبه دیگه ازش بگیرپس اندازکن
نیازنیست کفش ۵تومنی بگیری ۲تومنی بگیر
هر بار به یه بهونه پول ازش بگیر و پس انداز کن برا خودت تا مستقل شی
ببرش کمپ ترک اعتیاد تا درست بشه
شوهر منم معتاده منم خسته شدم ازش ولی چون جا و پول ندارم به اجبار دارم میسازم باهاش
پولات خرج نکن درصد کنی نگه دار یکم یوم جمع کن لازم میشع
همون پول بهت نیده خداروشکر شکر کن
عزیز چی،میکشه؟؟
😔😔😔🫂🫂🫂🫀🫀
خانوادش در جریان بزار، یا باهاش حرف بزن بزاره کنار اگه لج کنه بدتر میشه
عزیز برنامه ولد درست شد؟
من نظرات رو که خوندم گفته بودن بعداز اشتراک دیگه درست کار نمیکنه همش میزنه آفلاین در صورتی که گوشی آنلاین هس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.