۳ پاسخ

خود بیمارستان انجام میده همه چیز رو نگران نباش
من دوستم بچه هاشون هفت ماهه به دنیا اومدن دوهفته کامل تو دستگاه موندن قشنگ جون گرفتن یکم وزن اینا گرفتن مرخص شدن الان چهار سالشون ماشالله

یا نمونه میگیرن از بچه بهت میدن میگن ببر آزمایشگاه

خودشون انجام میدم

سوال های مرتبط