۴ مرحله خون میگیرن از کف پای بچه
بچه ای که نارس نباشه یک بار فقط خون میده
آره بچه من ۱ فروردین بدنیا اومد ۳۶ هفته و۲ روز اسم نارس گذاشتن روش دورزم دستگاه رفت ۴ بارهم آزمایش داره دوتاشو داده
نه عزیزم زودرس نیست بچه دوست من 5فرودین بدنیا اومد 37هفته دو روزش بوده فقط مشکل تنفسی داشت دو روز تو دستگاه بوده دیگه هیچ مشکلی نداشته
من ۳۷ تمام دنیا اومد همچین چیزی نبود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.