دختر منم۵۵ونیم بود ولی گفتن خوبه ک
۵۴ که عالیه
پسر منم قدش انقده فک کنم خوبه
وزنش چقده؟
موقع تولد چند بود ؟
طبق نمودار رشد درست رشد کرده باشه مشکلی نیست
نه عزیزم خیلی کوتاه نیست،نگران نباش
از دوسالگیم میتونی آرژنین برای افزایش قدش بدی
خوبه عزیزم کوتاه نیست که
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.