۵ پاسخ

مصرف موز؛ گردو؛ بادام؛ عسل؛ تخم مرغ محلی ؛ مویز ؛ خرما ؛
قطع مشروبات و دخانیات
دوش آب ولرم رو به گرم و خانم برعکس

شوهرمن تعداد اسپرمش شده بود ۱ونیم میلیون عفونت هم داشت با مورفولوژی خیییییلی پایین من طبیعی باردار شدم
فقط و فقط بگرد ببین چرا اسپرمش تعداش پایینه دلیلش و پیدا کن

شوهر من واسه ورزشش ک خیلی سنگین بود کشتی گیره و اینکه ناس استفاده میکرد این دوتا رو یک ماه گذاشت کنار من بعد از ۱۴سال حامله شدم

تعداد اسپرم کمه انشالا با دارو می‌ره بالا برین پیش دکتر

-----------------------------------------
جمع‌بندی نهایی
-----------------------------------------

نتیجه آزمایش شما **به‌طور کلی خوب و امیدوارکننده است** و از نظر:

- تحرک
- مورفولوژی
- حجم
- pH
همه چیز **عالی** است.

اما:

❗ **تنها مشکل: تعداد اسپرم پایین (4 میلیون)**
تشخیص: **Oligospermia**

این مشکل ممکن است بر باروری تأثیر بگذارد اما با توجه به اینکه **تحرک و شکل اسپرم‌ها عالی است**، احتمال باروری همچنان وجود دارد، فقط کمتر از حالت ایده‌

تعدادش کمه وگرنه همچیزش عالیه

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته هشتم بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری