عکس شکم هاتون بفرستید
مال من خوبه بنظرتون؟؟

تصویر
۹ پاسخ

اینو دیشب گرفتم

تصویر

قلمبه های قشنگ😍

خداحفظش کنه 🤲

منم دیروز گرفتم عکسو
دخترم خیلی کوچولوعه 🥹🐣

تصویر

🫢🫢🫢

تصویر

این مال ۱۳ به دره ولی تو عکس اینجور بنظر میاد… همش تو پهلوعه با اینکه پسره انگار شکمم از هم هفته هام خیلی کوچیک تره

تصویر

اینو امروز گرفتم

تصویر

آره خوبه عزیزم هرکسی متفاوته بعضیا شکم دارن بعضیا ندارن ربطی به وزن بچه هم نداره

خوبه من همینم نداشتم همش تو پهلو بود

سوال های مرتبط

مامان مامان نیکان 🥰 مامان مامان نیکان 🥰 ۳ ماهگی
مامان نویان و دایان مامان نویان و دایان ۱۳ ماهگی