اینو دیشب گرفتم
قلمبه های قشنگ😍
خداحفظش کنه 🤲
منم دیروز گرفتم عکسو
دخترم خیلی کوچولوعه 🥹🐣
🫢🫢🫢
این مال ۱۳ به دره ولی تو عکس اینجور بنظر میاد… همش تو پهلوعه با اینکه پسره انگار شکمم از هم هفته هام خیلی کوچیک تره
اینو امروز گرفتم
آره خوبه عزیزم هرکسی متفاوته بعضیا شکم دارن بعضیا ندارن ربطی به وزن بچه هم نداره
خوبه من همینم نداشتم همش تو پهلو بود
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.