خدا خیرتون بده قنداق کردم فعلا خوابیده .ولی خیلی سخته اونم تنهایی
فقط قنداق کن و پاراکید بده
پاراکید ۴ ساعت یه بار بده دو برابر وزنش پاهاش قنداق کن با شال چیزی گریه نمیکنه دیگه
یکی دو ساعت قنداق کن که پاهاشو تکون نده دردش آروم میشه بعدش قنداقو باز کن که پاهاشو تکون بده واکسن سریع تر پخش بشه
کمپرس سرد میگن بزار ولی من نذاشتم
اگه تب داشت هر ۴ ساعت هم پاراکید دو برابر وزنش بهش بده اگه تب نداشت هر۶ ساعت
فرداش هم بهتر میشه
پس فرداشم کلا یادش میره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.