۴ پاسخ

اینقد جنسا گرون شده ...منکه واقعا زورم میاد خرید کنم ...مگر اینکه واقعا یه چیزی لازم باشه بخرم...کای لباس و خرتوپرت دارم که حاضرم ده بار دیگه م بپوشمشون وای با این قیمتا خرید نکنم ... کاش حداقل جنسشون خوب بود...بدتر و بدتر میشه هر روز

اره والا اصلا آدم دلش نمیاد انقدر پول بده

من اکثرا انلاین
حضوری وحشتناکه

هم حضوری هم انلاین
ولی اره فوق العاده گرووون

سوال های مرتبط

مامان 💕 کیمیا 💕 مامان 💕 کیمیا 💕 ۱ سالگی
مامان دل آرا🐣🐤 مامان دل آرا🐣🐤 ۱ سالگی