من دارم اوپتی پرو چهارتا باز نشده خودم به پسرم اپتامیل میدم اگ میخوای میفروشم ۲۰۰
من نان ۱اضافی فروشی دارم هر کی خواست زیر قیمت میدم
فک کنم تاریخ جدید ها گرون شده باشن
بله من الترا گرفتم ۶۰۰و خورده ای
با بیمه ۴۰۰و خورده ای رسما به گا رفتیم
سلام نه من نان ۲ گرفتم ۱۷۰
میگم❌️میگن✅️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.