۶ پاسخ

من دارم اوپتی پرو چهارتا باز نشده خودم به پسرم اپتامیل میدم اگ میخوای میفروشم ۲۰۰

من نان ۱اضافی فروشی دارم هر کی خواست زیر قیمت میدم

فک کنم تاریخ جدید ها گرون شده باشن

بله من الترا گرفتم ۶۰۰و خورده ای
با بیمه ۴۰۰و خورده ای رسما به گا رفتیم

سلام نه من نان ۲ گرفتم ۱۷۰

میگم❌️میگن✅️

سوال های مرتبط

مامان 💕نوردخت جانم💕 مامان 💕نوردخت جانم💕 ۱۰ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی