دختر من ۹شهریور بدنیا اومده ۱۴۰۱ چه زمانی باید بره؟ سنجش و اینا کی لازمه؟
آره پنج سالگی پیش دبستانی شش سالگی هم کلاس اول
سلام گلم
۱۴۰۵ پیش ۱ یا همون مهد کودک
۱۴۰۶ پیش ۲ یا آمادگی
۱۴۰۷ هم کلاس اول
به امید خدا
دو قلو های منم خرداد 1401ز دنیا اومدن سال دیگه باید ببرم پیش دبستانی
آره
اره عزیزم
بهداشت میگه دیگه ..چه عجلهای دارین ..من اصن دوس ندارم با این وضعیت بچهم یه لحظه دور باشه ازم ..ایشالا تا اون موقع اوضاع مملکت خوب شه .
پسر من مرداد ۱۴۰۱
امسال پیش ۱
سال دیگه پیش ۲
اره عزیزم
سوال منم هست
دختر منم تیر ۱۴۰۱ دنیا اومده
فکر کنم اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.