بخورر بعد زایمان دیگه نمیتونی بخورری
من دکترم گفته این دوتا میوه رانخورم ولی من در حد چند تاقاچ میخورم
خیلی خوبه فقط زیادش باعث دفع مواد مفید میشه ، چون باید زیاد بری دستشویی
نه اتفاقا خوبم هست
اگ اندازه بخوری نه
ولی قند هندوانه و خربزه از بقیه میوه ها بالاتره حواست باشه زیاده روی نکن
اگرم دیابت داری ک نخور
من خربزه خوردم در حد ی قاچ اینقد سنگین بود برام انگار آجر قورت دادم
آره عزیزم ضرری نداره بنظرم میانه بخوری خوبه .
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.