خانما هندوانه خربزه تو بارداری خوبه

۷ پاسخ

بخورر بعد زایمان دیگه نمیتونی بخورری

من دکترم گفته این دوتا میوه رانخورم ولی من در حد چند تاقاچ میخورم

خیلی خوبه فقط زیادش باعث دفع مواد مفید میشه ، چون باید زیاد بری دستشویی

نه اتفاقا خوبم هست

اگ اندازه بخوری نه
ولی قند هندوانه و خربزه از بقیه میوه ها بالاتره حواست باشه زیاده روی نکن
اگرم دیابت داری ک نخور

من خربزه خوردم در حد ی قاچ اینقد سنگین بود برام انگار آجر قورت دادم

آره عزیزم ضرری نداره بنظرم میانه بخوری خوبه .

سوال های مرتبط

مامان اسما مامان اسما ۱ ماهگی
مامان محمد امین✨💙🩵 مامان محمد امین✨💙🩵 ۱۳ ماهگی