نان، سنگینه چون وزن دهی خوبی داره نسبت به سایر شیر خشک ها
من نان میدم راضیم
پنچ تا دکتر رفتم تایید کردن
نان و گیگوز خیلی خوبه
من اپتامیل ساده و پپتی میدم خیلی خوب وزن گرفته حتی رشدش یکم جلوتر از سنشه
والا من اپتامیل میدم رفلاکس و کولیک نداره دخترم
تروویتال عالیه. هم سبکه هم وزن دهیش عالیه. پسرم بعد تولد بخاطر کمبود شیرم وزن کم کرد بجای اضافه کردن. به تجویز دکترش تروویتال رو شروع کردم الان اضافه تر هم شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.