خیلی خوشمزه ست
منکه عاشقشممم
خیلی خوشمزس ک
من به چشم دارو نگاش میکردم و میخوردم یه لیوان ابم پشتش😅ک نفهمم طعمشو
با شیر قاطی کن
با شیر بد نیست باز
با آب خیلی بد مزه س
خوشمزه هست که من با اب خالی میخورم خیلی بهتره
با ابمیوه یا هر چیز دیگه مزه اش رو بد میکنه
نه خیلی هم خوشمزس
من با آب ولرم قاطی میکردم میخوردم
خیلی هم شیرین و خوشمزه هستش
ن اتفاقا مزهش خوب بود من میخوردم اولا .
با ابمیوه قاطیش کن
با ابمیوه بخور
من دو روز خوردم دخترم بیقرازی میکرد انگار دلدرد میشد دیگه نخوردم
ن خوشمزس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.