خانومایی که سزارین شدید از چندوقت بعد گن بستید؟

۸ پاسخ

من تو بیمارستان و خیلی راضی ام شکمم جمع شد

از ۴ روز بعد

من وقتی اومدم خونه دیگع بستم اگه گن نمیبستم اصلا نمیتونستم سر پام صاف وایسم اونو ک میبستم میتونستم یکم راه برم

۱۲روزگی

اصلا نبستم، نفسم میخواس وایسته وقتی میبستم

تقریبا دوهفته بعد زایمان

بعد بخیه هام کشیدم

ازتوبیمارستان

سوال های مرتبط