۶ پاسخ

گلم راضی بودی از نسیم آهنی ؟
دردت گرفت یا تاریخ داده بود بهت؟؟
من اون هفته رفتم زیر نظرش برای سزارین نمیدونم چ دکتریه واقعا سر عمل میاد اگ دردمون بگیره خودشو میرسونه بهمون؟؟

ده روز به بالا عزیزم به نظرم وایسا ده روزت بشه چون چسبندگی اینا میاره

فردای عمل

همون بعد زایمان شل رو یه تیشرت یا تاپ میتونی ببندی

دکتر گفت ببند دیروز رفتم بخیه کشیدم

من بعد اینکه بخیه هامو کشیدم بستمش

سوال های مرتبط

مامان همتا و هلنا مامان همتا و هلنا روزهای ابتدایی تولد
مامان ایلیاکوچولو👦🏻 مامان ایلیاکوچولو👦🏻 ۱۳ ماهگی
مامان نونه مامان نونه هفته سیزدهم بارداری
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا ۸ ماهگی