۸ پاسخ

یکی دوتا شاید گاهی هیچ
ولی کلا ما خانوادگی خرما خوریم. جنوبی هستیم دیگه😅ب ما کشیده شاید

روزی دوتا

دو سه روز دو‌تا

نمیخوره متاسفانه 🥴

دختر من اصلا نمیخوره

اگه یادم باشه گاهی یدونه تو فرنیش میریزم

پسر من دوست نداره نمیخوره

سه تا اونم تو فرنی میخوره

سوال های مرتبط

مامان کیان خان مامان کیان خان ۱۵ ماهگی
مامان پریماه🩷نیلماه
🩷👩‍❤️‍💋‍👩 مامان پریماه🩷نیلماه 🩷👩‍❤️‍💋‍👩 ۱۷ ماهگی
مامان دیان مامان دیان ۲ سالگی
مامان پسرکوچولو مامان پسرکوچولو ۱ سالگی