کسی در مورد بارداری شیمیایی میدونه

۳ پاسخ

عزیزم بارداری شیمیایی یه بارداری که عدد بتا میره بالا فقط همین ساک هم تشکیل نمیشه عزیزم
خیلی ها بارداری شیمیایی تجربه میکنن و متوجه نمیشن چون بعد از یکی دو هفته خونریزی میکنن مثل پریود

لقاح صورت میگیره ولی لانه گزینی انجام نمیشه تست مثبت میشه ولی ۱۰-۱۲روز بعد خونریزی اتفاق میوفته و دفع میشه

خیلی طول میکشه تا باردار بشم

سوال های مرتبط

مامان ... 😍... مامان ... 😍... هفته پانزدهم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته هشتم بارداری
مامان دخملی مامان دخملی هفته سی‌ودوم بارداری