۴ پاسخ

عالیه من پیش ایشون طبیعی زایمان کردم با آرامش به همه سوالات جواب میده

دکتر من بود . ماهه

دکتر بنده هستن، بسیار حاذق و بااخلاق

سلام نه عزیزم ولی من یزد دکتر افلاطونیان مین کارش برای عمل آیوی آف همه خوب

سوال های مرتبط

مامان هرچی خدا بخدا مامان هرچی خدا بخدا هفته دهم بارداری