عزیزم ممکنه جنگ نشه اصلا استرس چیزی رو داری که اتفاق نیوفتاده؟
درکت میکنم مادری نگرانی اما راه جایگزین پیدا کن یه سرگرمی که حواست پرت بشه
وای عزیزم، جایی ندارین چندوقت برین؟
من پروپرانول یا فلوکستین میخورم
پروپرانول خواب آور هم نیست اصلا برای استرس و تپش قلب و اینا هم خیلی خوبه
عزیزم کلرودیازپوکساید بخور خیلی ارومه میتونی یک نصفه بخوری خیلی دلتو اروم میکنه
همونو با دز پایین تر بخور. یا مثلاً نصف یا یک چهارم شو بخور
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.