گوشا دخترمو دیروز سوراخ کردیم

تصویر
۷ پاسخ

اوخدا😍 من تا ۱ سالگی نمیکنم چون لاله ی گوش در حالت شکل گیری و رشده ممکنه بزرگ تر ک شه سوراخ بالاتر یا پایین تر بیاد و وسط نباشه

مبارکش باشه 🥹🫰🏻☺️

مبارکه

ای جانم مبارکش باشه گریه نکرد بعدش چی ناآرامی نکرد چقدر هزینه اش شد منم میخواستم سوراخ کنم باباش نمیزاره میگه هنوز کوچیکه دردش میاد

مبارکه عزیزم منم باید کم کم ببرم سوراخ کنم

چجوری سوراخ کردی بادستگاه یا آنژیو کت چقد دادی

عزيزم🫢❤️

سوال های مرتبط