بچه ها من از دیروز تا حالا درد واژن بعضی موقع ها میگیرم چرا ؟؟

۱ پاسخ

منم از ۱۲ هفته شروع شد هنوزم‌ادامه داره بهم گفتن جفتت پایینه و رحم داره جا باز میکنه ولی همچنان درد دارم

سوال های مرتبط

مامان آینده🤰 مامان آینده🤰 ۲ ماهگی
مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی