۳ پاسخ

تب داره که بالامیاره لباسش وکم من پاشویه اش کن

قطره پاراکیدغلیظ کمتربهش بده وهر۶ساعت باگلاب پاشویش بده

شاید از قطره باشه عزیزم چه طعمی بهش میدی پسر منم همنجوری بود قطره عوض کردم طعم توت گرفتم مشکل حل شد

سوال های مرتبط