۱ پاسخ

یه سری امپول تا تخمک کشیه
یه سری از ۲ روز قبل انتقال تا ۲ هفته که اگه مثبت بشی تا ۳ ماه بارداری ادامه داره
البته من بجا امپول پروژسترون‌که تا ۳ ماه باید زد دوتا شیاف در روز میذاشتم خیلی بهتر بود
انوکساپارین اگه میزدی این بارم باید بزنی

سوال های مرتبط

من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 من به معجزه ها باور دارم..🌱💚 قصد بارداری
مامان مامان ریحانه مامان مامان ریحانه هفته هجدهم بارداری