۵ پاسخ

من پولی که میخواستم بریزم تو شکم فامیل ، برا خودش سکه پارسیان خریدم ، یه آش هم پختم پخش کردم .

اخه ادم دوست داره جشن کوچیک ام شده بگیره تو دلمون نمونه

من موقع دخترم گرفتم
ولی برا پسرم در نظر دارم انشالله ببرمش آتلیه

ما رسمم اینه
اش دندونی میپزیم با تزیین کوفته قل قلی و پیاز داغ
بعد به فامیل درجه یک میدیم خاله دایی عمه عمو
و چندتا از همسایه های نزدیک

و مقداری پول میدیم ایتام یا فقرا

اش دندونی اکثرا خانوم خونه مادر خودش میپزه و برای نهار یا شام خواهر و برادرا جمع میشن دور هم
اما تمام هزینه ها با پدر و مادر بچه اس

من منتظرم دندوناش دربیاد بگیرم

سوال های مرتبط