۲ پاسخ

من دیروز گرفتم ولی خیلی ساده فقط خانواده خودم و خانواده شوهرم رو دعوت کردم و کیک و ژله و پفیلا و آش درست کردم عصرونه

من فقط خانوادمو دعوت کردم کیک با تم دندونی درست کردیم و عکس گرفتیم همین. آش هم درست نکردم. آخه مهمونی شام بود عصرونه نبود

سوال های مرتبط

مامان سید فندق مامان سید فندق ۱۷ ماهگی
مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 مامان مانیاد و ماتیار🧿🧿 هفته بیست‌ونهم بارداری