درد پهلوی چپ و نبض زدنش از چی می‌تونه باشه؟😕😞

۲ پاسخ

فکر‌کنم نبض بخاطر شریان رحمیه

منم همینجوری ام 🙃

سوال های مرتبط

مامان قندی💙 مامان قندی💙 هفته سی‌ویکم بارداری