۳ پاسخ

چشمت ببندباپلک چشمت بزارروی پیشانی یاشکم اگرگرمای زیادحس کردی بدون تب داره ولی گرمای بدن نه تب نداره این روش دکتربهم گفت

لب هاترو بزار روی پیشونیش اگه گرم بود تب داره

دست بذاری روی سر و لب ها

سوال های مرتبط

مامان دلوین 🧸🥹 مامان دلوین 🧸🥹 ۱۶ ماهگی
مامان مهدیار🩵👶🏻 مامان مهدیار🩵👶🏻 ۱۱ ماهگی
مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 مامان 👼🏻مامانِ ماهلینم👩🏻‍🍼 ۱۲ ماهگی