عه جدی. خاهرم. میگه گرمی خوردی. گفتم چوم یادم نی زیاد گرمی خورده باشم بازم عرق بید خوردم. میترسم دگ خیل سردی بخورم باز بچه نفخ کنه عرق بید خوردن طوری نی؟ نفخ داره؟
دختر منم اونجوری بود دکتر گفت عرق سپز شده
زیاد گرمش نکن و اینکه من کالاندولا زدم دو روز خوب شد
عرق کرده بشور و پودر بچه بزن سریع خوب میشه
احتمالا عرق سوز شده
عرق سوز نشده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.