میتونی شیر خودت بدوشی عزیزم
مدت کم تو یخچال مدت زیاد تو فریزر میمونه
الان شیشه های خیلی خوب دراومده که کپ سینه مادره
من هم سینه میدادم هم شیشه متاسفانه بچع دیگ شیشه رو قبول نکرد بعد از چهل روزگیش هرکار کردم دیگ شیرخشک نخورد و دهنم سرویس شد
من هم شیر خشک دادم پسرمو هم شیر خودمو. اول شیر خودمو کامل میدادم بعد شیر خشک میدادم تو روز زیاد نمی دادم آخر شب شیر خشک میدادم تا هم سنگین شه و هم تایم بیشتری سیر بمونه تازه شب اول یکم شیر خودمو میدادم شیشه هم براش درست میکردم کنارم میزاشتم گیج که میشد شیشه رو میدادم برای همون وابسته شیشه نشد. بعد چون به هیچکدوم وابسته نبود خیلی راحت هم از شیر گرفتمش😁. این یکی رو هم همینجوری میکنم.البته من شیرم کم بود
من بچه اولمو شیر خشک کمکی میدادم ولی ببشتر شیر خودمو میدادم.همینکه میدیدم میخواد به شیشه وابسته بشه شیشه رو قطعش میکردم سریع باز وقتی قشنگبه سینه وابسته میشد بهش شیشه میدادم خدارو شکر جفتشو گرفت و اذیتمم نکرد حتی وقتی از شیر گرفتمش چونیهویی از شیشه و سینه گرفتمش دیگه یادش رفت.شبا اصلا شیشه نمیدادم فقط شیر خودمو میخورد
شیر خودت که فک نکنم گرم شه تا یک ساعت قابل خوردنه به نظر من اگه شیر خشک بدی من بعضی بچه هارو دیدم مادر شیر خشک داده دیگ سینه خودشو نگرفته
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.