رفتم سونو شفیعی گفت فردا صبح بیا 😕🥺

#بارداری
#فرزند پروری

۳ پاسخ

من ساعت ۹ صبح نوبت بهم داده بود رفتم اولش گفت برو بعدظهر بیا بعد کارت کشیدم گفت صبر کن نوبتت میاد وایسادم دقیق از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر اخرین نفر بودم که سونوم کرد

این همه سونو خوب هست
میرفتی جعفر سهرابی ساعت چهار میرفتی نوبت بهت میداد

وای لهنت بهش ی ساعته ما منتظریم😂 خودت چیییی کشیدی حالا کلی منتظر بودی و استرس
صب بیا ینی چی ولش کن اونم مشتریش زیاده فک کرده خیلی شاخه میرفتی جای دیگ

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان سلین مامان سلین هفته سی‌وچهارم بارداری