من ساعت ۹ صبح نوبت بهم داده بود رفتم اولش گفت برو بعدظهر بیا بعد کارت کشیدم گفت صبر کن نوبتت میاد وایسادم دقیق از ساعت ۹ تا ۱۲ ظهر اخرین نفر بودم که سونوم کرد
این همه سونو خوب هست
میرفتی جعفر سهرابی ساعت چهار میرفتی نوبت بهت میداد
وای لهنت بهش ی ساعته ما منتظریم😂 خودت چیییی کشیدی حالا کلی منتظر بودی و استرس
صب بیا ینی چی ولش کن اونم مشتریش زیاده فک کرده خیلی شاخه میرفتی جای دیگ
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.