عزیزدلم بچه های نیمه اول ۱۴۰۱ امسال میشن پیش ۱ که همون مهدکودک میشه و اجباری نیست
سال ۱۴۰۶ میشن پیش ۲ که همون پیش دبستانیه
بله میرن مهد یا همون پیش ۱،، درمورد کاراش هم کمکش میدن اما بهتره که یادش بدی ماشالله بزرگ شده زود یاد میگیره
بله پیش ۱ ثبت نام میشه اجباری هم نیست.هرروزه.
گلم مربی ها کمکشون میکنن واسه دستشویی و عذخوردن و اینا
مهد کودک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.