ن قد بلنده
آره ماهان هم ۹۲ یا ۳ بود
۹۳ بود
ماشاالله بلند قده پسر من ۸۵ بود
بلند محسوب میشه پسرمن ۹۶ بود
عزیزم بلنده کارت واکسنم نداری همینجا توگهواره ثبت رشدو بزن ببین
نسبتا عالیه
بلنده عزیرم پسرم ۹۲ بود
آدریان دوسالگی۹۵ بهداشت گفت تو دسته خیلی قدبلنده نمودارش قرمزه
بلنده
نه عزیزم بلند محسوب میشه.پسر من دو هفته دیگه دپ سالش میشه و قدش ۸۸هستش
قد بلنده عزیزم
من نبردم خونه گرفتم همین حدوده
نه خوبه
متوسط نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.