۳ پاسخ

والا ماساژش خیلی زمانش کردم یعنی ۶ثانیه نمیشه ولی منو چند بار ماساژ دادن هم داخل اتاق عمل هم ریکاوری ک میخواستن ببرن هم دوباره داخل بخش قابل تحمل بود

سزارین باشی چون هنوز بی حسی چیزی متوجه نمیشی

اولش بی حسی نمیفهمی ، یکم بی حسی میپره درد داره من انقد جیغ جیغ کردم نذاشتم خیلی ماساژ بده ولی واجبه حتما

سوال های مرتبط

مامان آوش💙💙 مامان آوش💙💙 ۹ ماهگی
مامان فندق 💓💓 مامان فندق 💓💓 روزهای ابتدایی تولد