والا ماساژش خیلی زمانش کردم یعنی ۶ثانیه نمیشه ولی منو چند بار ماساژ دادن هم داخل اتاق عمل هم ریکاوری ک میخواستن ببرن هم دوباره داخل بخش قابل تحمل بود
سزارین باشی چون هنوز بی حسی چیزی متوجه نمیشی
اولش بی حسی نمیفهمی ، یکم بی حسی میپره درد داره من انقد جیغ جیغ کردم نذاشتم خیلی ماساژ بده ولی واجبه حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.