۹ پاسخ

نوش جونش،دستورش رو میگی عزیزم من کلا کشک خیلی دوس دارم

فک‌کنم کله جوش ما باشه
نوش جان

فکر کنم کله جوش خودمونه فقط برای شما گردو نداره توش

زبان بلوچی خیلی تنوع داره ما بلوچ های زاهدان میگیم اُروت

کله جوش ما ترک هاس ❤️❤️❤️منم دوست. دارم

کل جوش هست میشه توش پودر گردو نعنا داغ هم بزنی

داخلش جز کشک چی داره ؟ اون سیب زمینی چیه کنارش

نوش جونتون💚

نوش جان❤️

سوال های مرتبط

مامان وروجک مامان وروجک ۳ سالگی