۵ پاسخ

بعد چون‌زرشک وزنش نداره ۲۰۰ هزارتومنش هم خیلی میشه برای ی مدت کافیه

خیلی گرون دادن من اینجا بومی گرفتم ۸۰۰

عزیزم خیلی گرون دادن بهتون ما خودمون تولیدکننده ایم بهترین زرشک رو میدیم ۸۰۰ خواستی بگو برات بفرستم

من دخترم عاشق زرشکه باید در مصرفش صرفه جویی کنم زود تموم نشه☹️

اره اونجوریه شوهر من اصلا دوست نداره اصلا نمیخریم

سوال های مرتبط