دوقلوها حداقل کی به دنیا بیان مشکلی نیست؟

۶ پاسخ

دیگه از ۳۵ هفته فکر نکنم مشکل باشه

گلی یه سوال علائم خاصی نداشتید اون اوایل ؟
یا وقتی رفتی دکتر تو هفته های پایین قبل آنتی. گفت دوقولو هستن یا درست معلوم نبود
چون من اول رفتم بیمارستان سونو شدم
گفت احتمال دوقولو هست ولی اگر توی یه ساک بارداری باشن فعلا معلوم نیست. اگر دوتا ساک با داری جداگونه باشه پیداست ؟
هم سونو واژینال شدم هم شکمی. بخاطر همین الان هرکی هم میبینتم میگه دوقولو داری شکمت خیلی بزرگ شده به قیافت میخوره و اینا. میشه راهنماییم کنید

۳۴ هفته رو پرکنی مشکلی نداره دیگه

۳۳ هفته ب بعد اوکیه انشالله ب سلامتی زایمان کنی

منم از 28 هفته یه سانت باز شدم بعد 9 تا امپول ریه زدم 34 هفته هم بدنیا اومدن با خودم مرخص شدن

سلام عزیزم شماهم دوقلو باردارید؟

سوال های مرتبط

مامان دو تا جوجه🩷🩷 مامان دو تا جوجه🩷🩷 هفته بیست‌وششم بارداری