حسی مثل حس پریودی دردشو دارم اما خیلی ضعیف طبیعیه مامانا؟؟

۲ پاسخ

اینااگه دردش منظم نباشه بهش میگن ماه درد

منم دارم کمر و دلم خیلی بده میزنه ب رون پاهام بعد ب مچ پاهام یهو میاد دلپیچه میشه درد میزنه زیر دل

سوال های مرتبط

مامان ارسلان ارغوان مامان ارسلان ارغوان ۱۲ ماهگی