۸ پاسخ

عادیه هورمونات بهم ریخته سعی کن تنهانباشی

منم بجای اینکه خوشحال باشم ناراحتم انگار

منم همینطور …🙃 ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌

من که ازساعت۳یه بند دارم اشک میریزم

منم همینطور ... 🫠💔

منم دقیقا دو روز پیش همین جوری بودم

منم از اول بارداری همینم هرکی میگه چخبر من گریه ام میگیره اصلا بند نمیاد بزور باید دهنمو ببندم😂😂

امان از این هورمونا😕😕😕😕

سوال های مرتبط

مامان 💞دخملم دلارا💞 مامان 💞دخملم دلارا💞 روزهای ابتدایی تولد
مامان شازده کوچولو💙 مامان شازده کوچولو💙 هفته سی‌ام بارداری