چقد از هفته ۳۰ به بعد دیر میگذره🥲

۹ پاسخ

پیش کدوم دکتر میری عزیزم

به نظر من قبل هفته ۳۰ دیر میگذره چون الان دیگه بچه بزرگ شده تکوناش لگداش سرگرمت میکنه دیگه نگران سقط اینا نیستی ویار بارداری هم تموم شده بهترین دورانه😍

۲۰ تا ۳۰ همممم

نه برا من ک مثل نور داره میگذره

دقیقااا🥲
از طرفی هم از اومدن نینی استرس دارم گاهی فک میکنم هنوز براش آماده نبودم🤦🏻‍♀️
استرس درس و دانشگاه و نینی باهم واااای🥲🤣باز یادم افتاد🤣

ولی تا هفته ۳۴اینجوری بعدش بنظرم زود رد میشه باز😁

عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢

اره دقیقا انگار حرکت نمیکنه🥲

وای آره

سوال های مرتبط

مامان فسقلی🧸✨️ مامان فسقلی🧸✨️ ۲ ماهگی
مامان مامانِ نورآ✨ مامان مامانِ نورآ✨ ۷ ماهگی
مامان علی‌جاهد مامان علی‌جاهد ۱۲ ماهگی
مامان ایلین مامان ایلین ۵ ماهگی
مامان ریحانه سادات مامان ریحانه سادات ۴ ماهگی
مامان کارِن👶🍬💜 مامان کارِن👶🍬💜 ۱۰ ماهگی