پیش کدوم دکتر میری عزیزم
به نظر من قبل هفته ۳۰ دیر میگذره چون الان دیگه بچه بزرگ شده تکوناش لگداش سرگرمت میکنه دیگه نگران سقط اینا نیستی ویار بارداری هم تموم شده بهترین دورانه😍
۲۰ تا ۳۰ همممم
نه برا من ک مثل نور داره میگذره
دقیقااا🥲
از طرفی هم از اومدن نینی استرس دارم گاهی فک میکنم هنوز براش آماده نبودم🤦🏻♀️
استرس درس و دانشگاه و نینی باهم واااای🥲🤣باز یادم افتاد🤣
ولی تا هفته ۳۴اینجوری بعدش بنظرم زود رد میشه باز😁
عزیزم میشه درخواست بدی هموداشته باشیم😍 من پرم😢
اره دقیقا انگار حرکت نمیکنه🥲
وای آره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.