۳ پاسخ

سوپرامیل من ب دخترم میدادم خیلی توپول شده بود

نان کلا سفت می‌کنه
منم بچهام ببلاک می‌خورن یکسره شکمشون کار می‌کنه الان قاطی میدم ببلاک و ابتامیل میدم که ن سفت ن شل 🤣🤣

نمیسازه بهش باید عوض کنی
الو بپز بده بخوره
روغن زیتون

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۱۶ ماهگی