۲ پاسخ

ببر دکتر اگ رفلاکس باشه دارو میده
رفلاکس علائم دیگ هم داره مثل قوس دادن ب بدنش یا خس خس سینه

اره ببر دکتر دارو بده تا زودتر خوب بشه

سوال های مرتبط

مامان یارا 🦄💗 مامان یارا 🦄💗 ۳ ماهگی