۱۳ پاسخ

از همین الان به فکرباش پسرم 13ساله روزی که فرستادم پیش مداد خوب نمی‌گرفت خیلی مشاور بردم همه میگفتن از عضله دستشه ضعیف همین باعث شد تو روحیه اش اثر بزاره برا کلاس اول خیلی مشکل داشت نمی‌نوشت خدا خیرش نده یه معلم بی درکم داشت بچه از مدرسه زده شد هرچی تلاش کردم بی فایده بود کلی مشاور باهاش صحبت کردن اونجا می‌گفت میرم مدرسه میمومد خانه فردا صبحش گریه که من میمیرم خلاصه هنوز که هنوزه خوب نمی‌نویسه همه چی عالی دوچرخه خودش درست می‌کنه ولی چه فایده از مدرسه فراریه

پسر منم علاقه نداره

برای نقاشی از مداد استفاده نکن از مداد شمعی یا ماژیکای بزرگتر استفاده کنه راحت تره .. و کم کم یاد میگیره

پسر منم علاقه ندارع

ببین یه کلیپ هست تو اینترنت اونو بزار ببینه من یکمی یادم ازش میگه نه پایین نه بالا جای مناسب اینجاس اینو بزار تا چشمش به دست اون خانمه باشه یادبگیره

من خودم زیاد براش نقاشی میکشیدم وخیای خودش توجه میکرد به دست من و خودش یاد گرفت

وای پسر منم فقط رانندگی دوس داره از صبح روی موتور و سه چرخه اش هست

مال منم اشتباه میگرفت الان چند ماه میره کلاس نقاشی دیگه درست میگیره

مهارت هاب دست ورزی باهاش کار کن
بهترینشم اینه چینه براش بخری
ارزونم هست

مثل آرمین دوست داره رنگ کردن ولی چون نمیتونه مداد و خوب دستش بگیره عصبی میشه میزاره کنار

بجاش درو دیوارو برام رنگ میکنه😹😹😹 اسباب بازیاشو بیشتر دوست داره ب رنگ امیزی علاقه نداره منم دیگه ندادم بهش

انگشتاش ضعیفه کم کم تمرین کنید ..مهارتای دست ورزی انجام بدین

با کش یه تمرین هایی هست برای دست ورزی و مدادشمعی های حالت سنگی بگیر

سوال های مرتبط