به دانه برای بچه 11ماهه خوبه?!ضرری نداره؟!

۴ پاسخ

من از شش ماهگی به پسرم دادم عالیه

منم 8ماهگی داذم دخترم خوب بود برای سرفه

من با عناب دم میکنم میدم ب دخترم برا سرفه اینا خوبه

عزیزم من لعابش میدادم برای سرماخوردگی و سرفه خوب بود

سوال های مرتبط

مامان دردونه مامان دردونه ۱۶ ماهگی