۶ پاسخ

من۱۷هفته و ۵روز رفتم همه چیش معلوم بود

میگن ۱۸هفته یکی دو روز خیلی بهتره بری

من ۱۷ هفته و ۵ روز رفتم
دکتر تایم میده میریم
ببین دکترت چ روزی بهت میگه

دکتر من که دقیقا واسه ۱۸هفته نوشته.

۱۸ هفته ۲روز بهترین زمان

۱۷ هفته و ۴ روز همون ۱۸ هفته خوبه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان نورا خانم🌞 مامان نورا خانم🌞 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 مامان نور(DaYaN)✨🦋🤍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان نگار مامان نگار هفته بیست‌وششم بارداری
مامان دردونم مامان دردونم هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان نینی فسقلی🩷👧🏻 مامان نینی فسقلی🩷👧🏻 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان مهرسام❣️ آرسام مامان مهرسام❣️ آرسام ۴ ماهگی