من۱۷هفته و ۵روز رفتم همه چیش معلوم بود
میگن ۱۸هفته یکی دو روز خیلی بهتره بری
من ۱۷ هفته و ۵ روز رفتم
دکتر تایم میده میریم
ببین دکترت چ روزی بهت میگه
دکتر من که دقیقا واسه ۱۸هفته نوشته.
۱۸ هفته ۲روز بهترین زمان
۱۷ هفته و ۴ روز همون ۱۸ هفته خوبه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.