۸ پاسخ

عزیزم کوچولوت چند کیلو بود ؟

ممکنه بره ممکنم هست نره نمیشه گفت هرکی ۳۷ هفته به دنیا بیاد میره دستگاه

اگ بچه مشکل تنفسی نداشته باشه فک نکنم دستگاه بزارنش

تو ۳۵ هفته ام باید امپول ریه بزنی ؟

۳۷ ب بعد کاملع

عزیزم منم دکترم میگه تا حد امکان نباید زود دنیا بیاد
میگفت ممکنه ۳۷ دنیا بیاد چند روز بره دستگاه

من به خاطر شرایطم ۳۷ زایمان میکنم ولی دکتر گفت باید آمپول ریه رو بزنم چون زوده

نه ممکن هست نره منم سوزنش رو زدم محض احتیاط

سوال های مرتبط