۱۰ پاسخ

هیچی میسازم
کاریش نمیتونی بکنی

تاز اول راهی خواهر

اول ببین گریه هاش برای چیه اگه دلدرد داره شیر کم تعداد زیاد و سعی کن خیلیی دمر بزاریش

وای دیروز دخترم از۸ونیم گریه کرد تا۱ونیم شب ..روغنومالی کردم هرچی بخای گکردم ساکت نشد

گریه‌ی نوزاد راه ارتباطیش با مادره❤️

تحمل ۴۲روزه کارمون همینه

هیچی مدارا، دختر من تا 4 ماهگی کولیک داشت اکثرا هم شبا میگرفت
تا دوره اش تموم نشه کاری نمیشه کرد فقط دارو ها کنترلش میکنن

هنوز شروع نشده از من

باید تا دوماهگی تحملللللللل کنی😫😬

هنو اول راهی😂
گریه دلیل داره دلیلشو پیدا و رفع کن
شیر میخاد پوشکش پره، دل درده،

سوال های مرتبط

مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد