هیچی میسازم
کاریش نمیتونی بکنی
تاز اول راهی خواهر
اول ببین گریه هاش برای چیه اگه دلدرد داره شیر کم تعداد زیاد و سعی کن خیلیی دمر بزاریش
وای دیروز دخترم از۸ونیم گریه کرد تا۱ونیم شب ..روغنومالی کردم هرچی بخای گکردم ساکت نشد
گریهی نوزاد راه ارتباطیش با مادره❤️
تحمل ۴۲روزه کارمون همینه
هیچی مدارا، دختر من تا 4 ماهگی کولیک داشت اکثرا هم شبا میگرفت
تا دوره اش تموم نشه کاری نمیشه کرد فقط دارو ها کنترلش میکنن
هنوز شروع نشده از من
باید تا دوماهگی تحملللللللل کنی😫😬
هنو اول راهی😂
گریه دلیل داره دلیلشو پیدا و رفع کن
شیر میخاد پوشکش پره، دل درده،
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.