گلم ی پیج بود سیبچه خیلی کاراش عالی بود ولی الان اینستا قطعه من از ی پیج دیگه برا پسرم خریدم ولی گفت دیگه نمیدوزه و البته برا پسرم سرخپوستیه مدلش
سلام گلم تاپیکت پاک شد اینجامیپرسم .شبکه راوی فرکانسش چیه؟
و اینکه برنامه زن روز چه روزا و چ ساعتای نشون میده ؟
کادو تولد گرفتن واسه دخترم. فکر کنم از دیجی کالا گرفته بودن
دیجی کالا زده ۴وخورده ای
دیجی کالا
باسلام گزاشته ۸ میلیون
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.