۱۳ پاسخ

قشنگه ولی کاش پشتشم حالت گرد میشد مثل جلو

به به چه مادر هنر مندی😍😍

مبارکه الگوی پشتش و میگید؟؟؟؟

دستت درد نکنه، خیلی قشنگه. به شادی تن کنی.

سلام عزیزم خوبی

منم دوسه روزه استین یاد گرفتم ولی هنوز ندوختم
میشه قلق استین دراوردنو یاد من بدی

خیلی هم قشنگه 😍 آفرین به شما بانو 💖

چه خوب هم وقتت میگذره هم یه لباس قشنگ میدوزی

باریکلا هنرمند خیلی قشنگ شده

افرین چقدر تمیز دوختید

به به عزیزم عالی شده.منم به هوس انداختی فردا برم پارچه بخرم بدوزم😁

جلوی شومیز

تصویر

پشتش

تصویر

باریکلا‌منم‌میخوام یاد بگیرم خیاطی خیلی سخته یا کثیف میکنه خونه رو

سوال های مرتبط